请问HN:你们在使用什么平台进行博客写作?

1作者: tnolet大约 1 个月前原帖
我曾经是一个热衷于写博客的人,现在想重新开始。你在使用哪些博客平台呢?是简单地用 Astro JS 或 Hugo 搭建博客,还是觉得 Ghost 和 Substack 更好呢?
查看原文
I used to be an avid blogger and want to get back into the flow. What blogging platforms are you using, if any? Just vibe code an Astro JS or Hugo blog, or are Ghost and Substack the way to go?