问HN:你对TUI应用程序有什么看法?

3作者: po1nt大约 6 小时前原帖
随着人工智能代理的出现,文本用户界面(TUI)重新崛起,你对此有什么看法?<p>在设计方面,我个人更喜欢颜色、字体和大小的一致性。我喜欢键盘作为第一公民的概念,并且希望在可能的情况下优先使用TUI,而不是gtk/electron/windows-ui。
查看原文
With the AI agents, comes the resurgence of TUIs, what is your opinion of them?<p>Design-wise I personally prefer the color, font and sizing consistency. I love the fact that keyboard is first class citizen and would prefer to use TUI to gtk&#x2F;electron&#x2F;windows-ui wherever possible.